sefaesra42 Merhabalar Bugün bebeğim 18 günlük oldu. Bebeğim dünyaya biz de ona alışmaya çalışıyoruz. Allahım tüm bebekle ilgilenenlerin yardımcısı olsun. Sorum şu tecrübeli annelere bebeğim uykudan ağlayarak ve aranarak uyanıyor emziriyorum daha sonra şırınga ile takviye sağdığım süt varsa sütü yoksa mama veriyorum çünkü henüz sütüm yeterli gelmiyor sonra gazını alıyoruz altını alıyoruz tekrar aranıyor bazen tamamen doymayıp sakin kalmıyor ağlıyor memede durmak istiyor ve bu döngü gibi devam ediyor bu süreç nasıl kolay geçer nasıl anneliğe daha kolay adapte olabilirim bir de sürekli ağlamak istiyorum ona yetemiyormuşum gibi geliyor hep
patilikiz Çok yenisiniz daha. Ben 2 ay içinde anca alışabilmiştim düzene , bebeğime. Birde her aranması açlık olmayabiliyor, temas istiyor olabilir , duygusal arayış olabilir. Siz o istedikçe verin meme.