gmsgms Merhaba arkadaşlar, yenidoğan 18 günlük oğlumuzun altını değiştirirken mustela pişik kremi kullanıyorum, miktar olarak sizler ne kadar kullanıyorsunuz ve her bölgesine rahatlıkla sürüyor musunuz ben her değişimde sürüyorum azar azar da olsa
bebiskoveannesi gmsgms ilk 2-3 ay her değiştirmede sürdüm. Sonrasında sabah-akşam- bide kaka yaparsa sürüyorum. 13 aylık hiç pişik olmadı. Bepanthol baby pişik önleyici kullanıyorum ben.
bossmomm gmsgms bende yeni doğduğunda ilk iki neredeyse her alt açmada sürüyordum. Sonrasında artık her kaka yapımında sürdüm
hkabak gmsgms ben yeni doğduğundan beri sadece kaka yaptığında sürdüm pişik kremini , pişik de olmadı şimdiye kadar