temmuz13 dogumda yamulmuştu biraz sonradan da bisey olur diye korkumdan yüzünü görebilecek şekilde yatırdım o yüzden sağ tarafı yamuktu 4 aylikken kendisi sağa sola donuyodu ama duzelmedi tam cunku sağı kolayına geliyodu o tarafa yatiyodu daha çok ben basını destemekle olmadı yine de donuyodu yüzüne kapanir diye sırtına koydum uzunca o zaman çeviremedi kendini o şekilde düzeldi suan sorun yok ama siz ileriki aylardaysaniz doktora başvurabilirsiniz çocuklar hareketleniyo çünkü tutmak mümkün olmayabilir belki kask verirler gerekli görürlerse