Kızlar eşim pastırma almış. Haberim dahi yok. Ben sucuğu doğrarım buzdolabına buzluğa öyle koyarım . İnce saklama kaplarında durur. Oda sucuğun altına koymuş. Görmedim yani anlayacağınız . 1 ayı geçmiş sanırım . Ben yemiyorum ama bozulur mu sizce yenir mi yazık atmak istemiyorum eşim yiyor 😄