Kızlar belim çok kötü 4 gecedir yatamıyorum acile gittim 2 gece igne yapıldı doktora gittim ilaç verdi ama fayda etmiyor kürek kemiklerim kasları aşırı agrıyor geceleri yatamıyorum parolun faydası yok jel verdi sırtıma sürüyorum faydası yok tek arveles fayda ediyor onu da dayanamayınca içiyorum 3-4 saat bekleyip sütümü sagıp yeni sütü bekliyorum bebege bir şey olur mu bir yandan da korkuyorum arveles iyi degil diyorlar doktor belin devam ederse kortizonlu iğne vuracagız dedi napacam bilmiyorum kortizonlu ignede de bir gün emzirme yok siz olsanız naparsınız bebegim daha yeni 1 aylık çok üzülüyorum küçücük