nurunasyasi benim doktorum önermedi kasların iyileşmez dedi ben de hemen olur olmaz takmadım zaten, sonra biraz taktım ama düzenli şekilde değil, göbek bence aldığımız kiloyu verirken genetik olarak da yoksa kalmıyor, benim öyle oldu en azından hani sarkma vs gibi bir durum yaşamadım ekstra 10 kg almıştım 10kg yu normalde de alsam göbeğim nasıl oluyorsa aynı o şekilde kaldı şimdi Diyetisyen’e gidiyorum göbeğim küçülüyor kilo verdikçe. Çok da kafaya takmamak lazım