esnur54 tabi ki düzeliyor, henüz bende yolun çoook başındayım ama illa ki birgün desteksiz uyuyacaklar kendimi böyle teskin ediyorum, zaman saymayı bıraktım işte 4 aylık olsun 9 aylık olsun rahatlarsın diyenlere kulak asmıyorum, 4 ay olup geçmeyince insan daha da umutsuz oluyor ama eninde sonunda olucak biliyoruz