kızlar herkes gibi direkt igor mu almalı başka marka önerir misiniz? bi ara boyner outletten goretex bot bulup ucuz diye almıştım baya da kaliteli ama bilinmedik marka. onu sürekli çıkarıyor bebek arabasındayken. giydirmesi de çok zor. şimdi direkt çizme alayım suya falan girer oynar diye diyorum ama markadan emin olamadım.
hem üşümesin hem kaliteli olsun. bg store’a girdim geçen gün. satıcı igor değil buckhead diye bir marka daha iyi dedi ama kullanıcı yorumu olmadan almak istemedim. ne diyorsunuz?