kızlar bebeğim 1 aylık oldu doğum kilosunu geçti çişli bez sayısını takip ediyorum bu şekilde doyduğunu düşünüyorum sadece anne sütüyle besleniyor emiyor. doktorumuz gece uykularını 3-4 saate çıkarabilirsin demişti. Bebeğim uyuduğunda 4 saat sonra alarm kurmuş gibi kendi uyanıyor ağlayarak fakat birkaç yerde bebeğinizin emme sinyallerini takip edin ağlatmadan emzirin falan yazıyordu ağladığı gibi uyanıyorum sakinleştirip altına bakıp meme veriyorum sonrasında gayet huzurlu uyuyor ama vicdan yaptım biraz. o uyanmadan kendim mi uyandırsam siz nasıl yapıyorsunuz?