mom1900 İlk bebeğimin bazı zıbın ve kıyafetlerini bazanın altına hurçlayıp kaldırmıştım. Tekrar bebeğim olacak baktım beyaz olanlar hep sararmış bu lekeler geçer mi yöntemini bilen varsa yazarsa sevinirim.
ggrqnitt mom1900 bazıları geçmiyor ama ben hacı Şakir sürüp elde yıkayıp bir gece beklettim sabunlu haliyle sabah öyle makinaya attım müslin takımını çıktı lekeler deneyebilirsiniz
DuruveSu Merhaba bende üçüncü bebeğimde hala birinciden kalma kıyafetleri kullanıyorum ☺️ Arap sabunu ve çamaşır sodasıyla sıcak suyla elde yıkayıp bir gece bekletiyorum sonra çamaşır makinesine atıyorum genelde sarılıklar çıkıyor çok az bi kaç yerde kaldı