Minigim38 Hava yağmurlu evin içi karanlık dışarısı buz gibi ve biz gece 1 de uyuyup sabahın köründe kalkıp ağıt dinliyorum gerçekten bu uyku konusu beni hayattan soğuttu 😪😪😪
Pamukhanim_ Minigim38 biz de gece 12 de uyuyup 5 buçukta ayaktaydık uyusun diye gözüne bakıyorum gidip geri uyuycam 😥😴
ggrqnitt Minigim38 bende ama bunun pazar günü ile alakası yok her günümüz aynı bebeğim uyusun diye gözlerinin içine baktıkça uykusu açılıyor
Minigim38 ggrqnitt ay evet ya nedense pazar günü hep dinlenme günü olarak ilan edilir ya 😅😅normalde de 8 kalkıyoruz
psikoanne Minigim38 günaydınlar 🌼 gece 3’te adam akıllı daldık sanırım ama sonrasında 3-4 kere uyandı zombi gibiyim
Minigim38 psikoanne sormayın bu durum bizdede var 3 yaşında öğlen de uyumamasına rağmen gece 1 de uyuduk her saat başı kalktık en son 7 de kalktik
tgcayz Minigim38 evet zor bılıyorum ama. Bazen şükretmeliyiz sanırım. Oglumun ateşi var eşimle sabaha kadar nöbetleşe bekledik. İyi olsunda uyumayalım diye defalarca dua ettık 😔
tgcayz Minigim38 aynen oyle. O yuzden gecıyo o gunler yoruluyoruz bazen tukenıyoruz ama iyi yonlerden bakmaya calıs. Ve gecıcegını bıl.
kazedook Minigim38 günaydın 4. Ay atağına dün gece hızlıca giriş yaptık. Sabah toplasan 1 saat uyumadı gece de 2 de uyudu. Sabah da 7 de uyandı. Şu an mışıl mışıl uyuyor atak dönemlerinde çocuğumu tanıyamıyorum
Minigim38 kazedook günaydın benn en çok 8. Ayda zorlanmıstim o dönemde şimdi meğer o aylar en kolayı o aylarmis şuan 3 yaşında burnumdan geliyor