Merhaba kizlar doğum yaptıktan sonra hemen adet gormeye başladım herayda oldum şuan sekiz ay oldu doğum yapalı adetim gecikti gecikmenin 9.ünü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı daha sonra gecikmenin 13.gunu yine farklı markanın erken gebelik testini yaptım yine negatif çıktı sizce hamile olsam en azından silik çizgi olarak felan gorunmezmiydi 13 gün gecikmede en azından sizcee