Evremafas yiyecekle olsaydı benim oğlum 25. Gün mamaya başlamıştı.
çünkü çok aç kaldığımı bisküviyle filan geçirdiğimi biliyorum.
Bugünde sabah 9 da yumurta, akşam 7 de çorba içebildim. Az önce de çikolata yedim (saat sabahın 4ü)
Oğlum 16 aylık.
Sütü kesilmiş,geri getirmiş,arttırmış,yaralar mastitlerle uğraşmış,sağım yapmış bir anne olarak söyleyebilirim ki; süt zaten var. Bizler yeni anneyken bazı hatalara düşüyoruz.
Mesela ben gittim abuk sabuk insanlara üzüldüm,sonra da sütüm azalınca yetemicem sandım hepten gitti damla damla kaldı.
Üzen insanları sildim.
Evi temizlicem diye 2 aylık bebeyken; kendimi paralamak yerine dizanteri olmayacak kadar topladım ya da yapmadım. Vurdum kafayı UYUDUM. 5 dakika ya da 30dakika mühim değil; uyudum. uyumadıysam da UZANDIM
7/24 düğmeli gecelik / pijama ile açtım koynumda tentenetemas + emzirdim. Ağzını hep memeye verdim.
Meme reddi yaşadığım dönemlerde önce emzirdim sonra sağdım şırıngayla fincanla verdim.
Tek baktım yalnızdım, yiyeceklerim yumurta dereotu makarna su süt yoğurt gibi pratik şeylerdi. Bi de tahin helvası yerdim arada o dönem çikolata gibi tatlılar oğlumda alerji yapıyordu. Suyu çok severim.
Emzirmekle alakalı çok sorun sıkıntı yaşadığım için bir emzirme danışmanıyla da görüşmüştüm.
Sütümün olduğuna inandım, 2-3 aylık yoğun uğraş sonrası hepsi rayına oturdu.