Oyle-iste mervebrgn İlk zamanlar bebeklerin sulu ve pütürlü dışkılaması çok normal. Zamanla düzeliyor.
obiranne3 mervebrgn emziriyosan sütünden soğuk geçmiş olabilir her ne kadar inanmasalarda, sütünden yediğin şeyde geçiyor oda etkiler. gazlı şeyler yeme yavrum
emooo Günde 10u geçmiyorsa ishal kabul etmiyorlar. Bebeğim 5aylik ilk zamanlar 8bez filan olurdu ve ilk 3ay aylık 1bck kg aldı. Şuanda da 5i bulabiliyor kakali bez ve hep cıvık sadece anne sütü aliyo. 10u gecmiyorsa endişe etmeyin