oğlum 7 aylık, 5 aylıkken ek gıdaya başladı fakat ne tarif denediysem midesini bulandırıyor aradan bit kaç gün geçince aynı besinleri hazırlıyorum yine yemiyor ama bizim yediğimiz yemekleri yemeye daha çok hevesli bende veriyorum henüz onda bir sorun olmadı ama ben vicdanen rahat edemiyorum ek gıdayı nasıl sevdiririm yardımm edin