elaerke99 Mochi kullanıyorum memnunum ancak bi tane daha almak istiyorum. Lansinoh mu alsam ne alsam ? Akıl verir misiniz ?
Wine elaerke99 bende lansinoh marka var elektrikli çiftli. Satmayı düşünüyordum post açmaya geldim. Görünce yazayım dedim ilgilenir misiniz?☺️
ahra_k elaerke99 bende lansinoh var sadece 2 defa kullandım herşeyi ile yeni sıfır ayarında instadan düşünürseniz 3500 e dolap uygulamasından düşünürseniz 4 e verebilirim burda sayfamda resimleri var yüklemiştim
snkdmr elaerke99 kullandığınız moduna göre değişiklik gösterebilir ama sağım yapınca göğsü tam boşaltıyor bence. Kaç cc çıktığı biraz da sütünüzle alakalı bir durum ama gayet yeterli miktarda sağım yapıyor.