dorukvedefne benim 2 kızımın arası 3 yaş.8 ay çabaladım.Şimdi ara ara kaçak oluyor ama hamdolsun çok azaldı.Sizi çok iyi anlıyorum.Hatta bir arkadaşımın halısını diğerinin de koltuklarını yıkattım bu mesele yüzünden, eşim artık gitme sen çağır lütfen diye yalvarıyordu.
Biz pedagoğa gitmedik, zaten kardeş kıskançlığından olduğunu hemen anladık ve şöyle bir yol izledik.Baba kız günü yaptılar oyun alanı park bahçe gezdiler.
Ben de günde 15dk sadece onun istediği şekilde, o ne derse öyle oynadım.Kapı kapalı olucak telefon yanınızda olmıycak.Sadece ona has 15dk olucak.Tabii ki aksadığı günler oldu ama genel oynuyorum
Bir kaç defa çok ciddi tehdit ettim.Mesela teyzesine gitmeyi çok seviyor.Eğer işersen eve dönücem dedim ve tabii ki işedi, hemen üstünü değiştirdim eve döndük.Arkadaşına gittik işedi üşenmedim hemen eve döndük. Eve geldikten sonra da ’bak vaktinde tuvalete gitseydin teyzenle /arkadaşınla oynayabilirdin.Altına kaçırdığın için şimdi evdeyiz.
Günde 1 çizgifilm hakkı verdim.Akşama kadar altına kaçırmazsan çizgifilm izleyebilirsin dedim ve kaçırırsa izletmedim gibi.
Ve en önemlisi tuvaletini söylemesini beklemedim.Su mu içti 10 dk sonra hadi tuvalete gidelim dedim.Genelde yok diyor hala ama diyorum ki otur varaa yap yoksa yapmadan kalk.Ve afedersiniz şarıl şarıl 😄
Ne kadar bunaldığınızı çok iyi anlıyorum.Çok zor bir süreç.Hele 2 çocukla daha da zor ama geçicek inşallah.Umarım yazdıklarım işinize yarar 🩷