dogana Merhaba. Baby turco kullanıp memnun kalanlar var mı midi 3 ne kadar süre gider farklı adetler mevcut 200′lü de var 100′lü de var sızdırma yapıyor mu
sevbur2305 dogana Ben başta bimin kendi ürününü kullandım yenidoğan bezini yani daha sonra sleepye geçtim ve devam ediyorum gayet memnunum şu an 4 numaradayız ek bilgi olarak ıslak mendil de sleepy kullanıyorum uni baby pişik yaptı çok kullanmadım
1cocukannesi_1 sevbur2305 sleepi bize inanılmaz pişik yaptı ıslak mendilde aynı şekilde bizde doktor önerisiyle migrosun markası olan miniese geçtik çok iyi sıfır pişik son bi kaç aydır molfix kullanıyoruz daha kolay bulunuyor diye
gultenpolat bende bimin bebek bezini kullanıyorum bebeğimin her kakasından sonra bepanthol pisik önleyici kremini sürüyorum henüz sorun yasamadımm 7 aylık 5 numara