kcihan aşkım bedavadan spor yapıyorsun sen insanları boşver kocam beğeniyor de geç lafını esirgeme bak nasıl bir daha konuşmuyorlar görürsün oğluma çok laf ediyorlardı ben bir ara kafama takıp takıp uyuyamadım birde çocuğu doktor doktor gezdirdim genetikmiş yapacak bir şeyim yok sürekli insülin direnci vs kontrollerini yaptırıyorum sağlıklı mı sağlıklı artık laf edenlere de iyi bakıyorum var ki yediriyorum felan diyorum oğlumu da görsen asla inanmazsın ama yemem yiyen bir çocuk asla değil bazen yesin diye 40 takla atıyorum düşün yani 😂😂 o yüzden boşver hatta laf edenlere kendimize bakın dedim aynaya bakın de esirgeme lafını onlar nasıl esirgemiyorsa kırmaktan çekinmiyorsa sende yapıştır ki eminim çok tatlı minyon bir annesin sen bu çok güzel çocukların ablası gibi duruyorsundur bacım ne güzel boş ver elalemiiiii