İyi geceler arkadaşlar 🌸 1 yaş bebegimin 2 gözüne de sondalama işlemi yapıldı. 3 hafta geçti üzerinden sağ gözde artık hiç akıntı yok sol gözde akıntı devam ediyor kirpiklerde yapışıklık oluyor. Bu net acılmadıgı anlamına mı geliyor masaj yapsam işe yarar mı bu saatten sonra?