cokbilmismom Buda masası çok küçük canım benim balkonum baya büyük
İnternette uygun evet ama aynı modeller mağazada var fiyatı 5-10daha gazla tabi
Ama yastıkları falan bı tuhaf bunların
Şimdi diyeceksiniz hem güzel hem uygun arıyorsunuz diye de 😀
Bana bu rattan takım ahşap olan masanın mağazasında 40bın bu başka mağazada ondan cazıp geldi
Ahşap olanı daha çok beğendim ama be balkon setıde 33nedrnse fazla geldi
Sonuç olarak kararsızlık sardı beni of of