yesimmmmmmm benim sabrim iyice tumandiginda baktim olcak gibi degil cildirmak uzereyim odaya giriyorum 1 2 dk orda sakinleşmeye çalışıyorum. 19 ayina yeni girdi odugum ve bu aralar asiri sac cekme isirma cimirma huyu basladi. Bi noltandan sonra engellemeye calissam da kafasini baska seye yonlendirmeye calissam da devam edince artik son nokta konmus olmuyo bende. Cildircak gibi oluyyorum. O zaman odaya kapatiyorum iste oglumun emzigine battaniyesine sariliyorum geçiyor. İceri döndugumde alip kucagima seviyorum kokluyorum (sonra dimariyo emkei istiyo tani ayri)😂 yani sonucta anneyiz ama insaniz. Bizim de tukendigimiz zamanlar olabiliyor. Ve bu cok normal ama asil onemli olan bunu cocuga yansitmamak. Sizin yaptiginiz dogru degil itirmeniz etmeniz ama bi yandan da anlamaya calisiyorum. Eger ittirme raddesine geliyosaniz dedigim gibi bi iki dk ligina kendinizi inzivaya cekin. Ne bilim balkona cikip temiz hava slin vs. Sizi ne sakinlestirir onu bulup ona gore devam edin. O zaman sizin icinde bebeginiz icin de kolaylascaktir sakinlesmesi. Biz sinirlenince onlarda sinirleniyo nasil oluyosa 😒