minikku47 benim bebeğim erken doğmuştu 35 haftalık. Ondada geçmeyen sarılık vardı. Anne sütü sarılığı dedi doktor en başta , ama geçmeyince birde kanlarına bakalım içimiz rahat etsin dedi. Sonra kanında tiroit bezlerinin hiç çalışmadığı çıktı. Normalde topuk kanında çıkar bu sonuç sizi aramadılar mı dedi doktor. Hayır dedim. Dhaa sonra bir süre takipte kaldık her hafta gittik kan verdik ve değerleri düzelmeye başladı , o düzelince sarılığıda yavaş yavaş geçmeye başlamıştı. Bununla ilgili bunu yaşamıştık bizde. Rabbim şifa versin inşallah tez zamanda geçer umarım