temmuz13 gecmis olsun. Ben cocuk dogdugundan 4. Ayina kadar asimetrik bebek yastigi kullandim. Basinin arkasi cikik - iyi olsun diye. 4. Aya kadar da bir problem olmadi gibiydi. Sonrasinda malesef cokkk duz oldu. Doktor; yastik kullandigin icin oldu. Dedi. Bebekler asla yastik kullanmamali dedi.
Bende gece-gunduz uykusunda bir o yana, bir bu yana cevirdim durdum. Hala da ceviriyorum. Cok sukur iyilesme var.
Bende cok kafaya takmistim, ama takintim sayesinde gece bile uyaninda cocugu yan yatirdim. Hep yan yatirdim surekli.
Iyilesme oluyor… dikkat edin, ara ara foto cekin, fark belli olacak