cinarinannesi2707 5 bucuk aylık bebegim aşı yeri hâla iyileşmesi ve böyle et parçası gibi şisti kanıyor normal mi yarın acile gidicem yada pazartesi poliklinige
ipek332 cinarinannesi2707 öncelikle geçmiş olsun bizde aşı yaptırdığımızda yara oldu bu kadar kırmızı değildi ama şişti taş gibi oldu aşı yapan hemşireye fotoğrafını attım aşının tuttuğunu ve zamanla geçeceğini söyledi öyle de oldu
bossmomm cinarinannesi2707 oplumdada olmuştu herhangi işlem krem falan sürmeyin. 7 aylıkken tam olarak düzeldi. O ilthabı akacak delik gibi kırmızı görünecek korkmayın sonra düzelecek
cileklitursu cinarinannesi2707 duş aldırırken kese falan sürme oraya herhangi bir krem falan da zamanla geçiyor
alavara Aynısı kızımda vardı. Bugün 5.ay kontrolünde doktora sorduk. Normal olduğunu, aşının tuttuğunu, endişelenmememiz gerektiğini söyledi. Siz de müsterih olun. İçiniz rahat edecekse doktorunuza da sorun tabii ki.
cinarinannesi2707 alavara çok teşekkürler ilk oğlumdan biliyorum aslında ama yaranın ne zaman geçtiğini hatırlayamadım ve onda böyle kan olmamıştı ondan biraz korktum