kızlar 1.5 yaşında kızım 2 ay önce grip oldu antibiyotik vs kullandık geçti fakat öksürük kalıcı oldu. ilk önce diş çıkardığı için dediler sonra bronşit dendi. 2 aydır sadece geceleri derin uykuya dalınca öksürmekten uyanıyor. geçen hafta doktora gittim tahlil vs yapıldı zaten alerjik bi çocuk alerji düzeyi yüksek çıktı. öksürük konusunda da doktor sadece geceleri öksürüyorsa reflüden kaynaklı olabilir dedi. ilk doğduğu dönem de reflü sıkıntısı vardı. alerjisi için allerset kullanıyoruz ama 2 gün önce de doktora gittim bu sefer levmont adında reçeteli satılan bi ilaç yazdı. geceleri korkma kabus görme durumu olursa iletişime geçelim dedi. dün bi sıkıntı olmadı ama bugün 2 kere ağlayarak uyandı. doktora şuan ulaşamıyorum. siz kullandınız mı başınıza geldi mi?