kızım 11 aylık emeklemiyor gitmek istediğinde dönerek yada poposunu kaydırarark gidiyor. emeklemek şart değil biliyorum ama ayaklarının üstünde ne basmıyor. bastırmak istediğimde ya zıplıyor ya da oturma pozisyonu alıyor hiç adım atma basıp dik durma yok. sizde durumlar nasıl normal mi değil mi aklıma takılmaya başladı