Oğlum 10 aylık oldu bugün ama 9. Ayın içinde yürüme denemeleri yapmaya başladı kendi kendine kalkıp bir kaç adım atıp düşmeler max 10 adım atıp düşmeler var. Ayak numarasına 21 dediler vicco da ama aktif yürümüyorsa almayın ayakkabıyı dediler. Ayakkabıyı mağazada giyince sabit dikildi biraz çabalamaya da bir kaç adım attı hep düştü. Çok dışarı çıkmıyoruz ve kış geldi ne zaman almalıyım ne almalıyım sizce deneyimli anneler?