naznasel cicek151_ benim ileri dereceydi yumurta lahana nohut fasulye ıspanak karnabahar çikolata yağlı yicekler tavuk derisi baharatlar ben küçücük bir baharatta acillik oluyordum ki sonunda ameliyat oldum evet sancı yok ama yine gaz oluyo çok ameliyattan sonra düzenli beslenmeye be zaman geçtim biraz daha iyiyim o sancı ölüm gibi
3kedili2bebekli cicek151_ yumurta yasak kızartma yasak yağlı gıdalar yasak gaz yapacak her şey yasak diyebilirim tereyağı yasak mümkün olan en kısa zamanda ameliyat olup kurtulun derim
simal12 Yağlı baharatlı yumurtanın sarısı yasak ben ameliyatını oldum temmuzda ama hala hassasiyet var dikkat etmeyince ishal yapıyor ham çikolata birde
ferhanilay 4 gün önce ameliyat oldum tam 3 aydır bende çekiyorum kaç kez ağrıdan acillik oldum çok zordu. Yağlı herşey yasak fındık, fıstık , ceviz , zeytin , zeytinyağı ama bana baharat ve ekşi dokunmuyordu.
cicek151_ ferhanilay benim ağrım yok , ama bir sorun yaoarmi acaba diye sordum yumurta kızartma yesem
cicek151_ ilayda0 benim ağrım sancım ,yok , ama işte Allah korusun kanala falan düşer diye korkuyorum
ferhanilay cicek151_ yani benim yiyince direk ağrı mide bulantısı başlıyordu ben korkumdan birşeyler yiyemedim 2,5 ayda 14 kilo verdim sizin ağrı olmazsa karar sizin ama dediğiniz gibi kanala düşerse sıkıntı ben başta dikkat etmedim anlamadım bir tanesini düşürdüm 2 gün 2 gece acilde yattım acil ameliyata alınıcaktım istemedim
ilayda0 cicek151_ ben hamileyken oldu cok kötüydü doğummu zor tasmı deseler tas cok zordu hele kusamazsan oluyodum kızım 21gunlujen oldum amalıyat enfeksiyon ıntıhap kaplamısmıs heryerımi
Dmt-01 cicek151_ yumurta bana dokunmuyordu valal ben yiyordum ağrı yapmıyordu bende.portakal etkilemişti ama işyerinde öğle arasında portakal yedikten yarım saat sonra acillik olmuştum:(kızartma da normalde yasak ama bana dokunmuyordu az yiyordum bide ay bir filan anca belki ondandır.Doktor kahve çikolatayı aynı anda tüketme demişti bana ikisi biarada oluncada etkiliyordu beni
cicek151_ Dmt-01 anladim canım, ağrım yok çok şükür, ama korkuyorum ciğere falan yapışır , dikkat etmiyorum hiç yediklerime valla herşey yiyorum
Dmt-01 cicek151_ benimde üç yıl hiç ağrı sızı yapmadı sonra bigün bi acillik oldum kalp krizi geçiriyorum sandım.ölüyorum heralde dedim ne şekilde durursan dur rahatlama yok çok kötü bi ağrı.sonrasında zaten sık sık acillik oldum baktım kaçacak yerim yok.dahiliye doktoruda kapalı ameliyat şansın varken erteleme dedi eğer açık ameliyata dönerse büyük sıkıntı enlemesine kesik açılması gerekir dedi.Taş pankreasa düşüp patlatabilir dedi.içinde bir bomba var resmen ol kurtul dedi öyle ameliyata karar verdim oldum kurtuldum 3 ayı gçti ameliyat olalı
Meryemozen cicek151_ genel olarak taneli şeyler yeme bezelye, bulgur, pilav, kuru fasulye, nohut vs. Ayrıca bana makarna, sucuk, sarımsak çok dokunuyordu 😑