melekveemir Bebeğim 2 aylık ve sanırım bugün adet olmaya başladım. Bu kadar erken olmasını beklemiyordum. Sizler kaçınca ayda adet olmaya başladınız?
brfnbt melekveemir bende ikinci ayımda oldum şimdi üçüncü ayımdayım bitti bi hafta sonra tekrar başladı 🥹 bende bu kadar erken beklemiyordum
yabanmersinlituracik melekveemir bende 3.5 aylık oldum bazıları 1 yıla yakıın olmuyor bazıları hemen oluyor değişken bir durum yine bir kontrole gidebilirsiz aklınıza takılıyorsa
merveoa Kırkım çıkmadan oldum maalesef ve düzenli olarak devam ediyor:( çok nadir de olsa olabiliyormus sanırım biz o kesimdeyiz
Kitsu 7 ay olmadım ben. Bence güzel bir şey ne kadar erken regli döngüsüne dönerseniz vücut o kadar hızlı toparlıyor bence. Olamamak daha büyük sıkıntıydi
melekveemir Kitsu olabilir belki de öyle ama çevremde hiç benim kadar erken olanı duymamıştım hatta 1 sene kadar olmayabilir diye duyuyoruz hep o yüzden şaşırdım bugün.
melekveemir nurzeyd06 demek ki hep uzun süre olmayanları duymuşuz ama bizim gibi hemen adet olmaya başlayan da çokmuş
elifbd melekveemir bende 3. Aya girerken oldum doktor muayenesinde regl olacaksın dedi söktürücü ilaç verdi 15 gün sonra regl oldum