mihrabalim senin bebiş ne kadarlık şuan bilmiyorum ama ben doğduğundan itibaren ne olursa olsun 8 den sonra sarı ışıkta loş olacak tabi yatırdım ya da uyanıksa da o sarı ışıkta oturduk saat 8 den sonra canlı ortamlardan uzak durduk akşam olduğunu uyku saatinin geldiğini her gün düzenli olarak belli ettim her sabah da o uyanmasa da uyandırdım perdeyi beraber açtık günaydın dedim sonrasında aynı saat aralığında hep yatırdım uyumasa da direndim aynı saatlerde hep yatağa girdik salladım ayağımda beşikte saati de 2 saatte bir yatağa girerek alıştırdım sonrasında desteksiz sallamadan 2 saat sonra yatağa yatırdım saçıyla felan oynadım pişpişledim en son aşama da saçla felan oynamaları bıraktım yağmur sesiyle beraber uyuyor artık