Bebegim 7. Ayina girecek birkac gun sonra . Sutum olmadigi icin dogdugundan beri devam sutu veriyordum iki gundur sutu reddediyor kesinlikle icmiyor hep kati gida hazirliyorum suyu da icmek istemiyor kasikla veriyorum . Boyle bi durum yasayaniniz var mi ve acaba normal midir bezlerimiz islak olmuyo sadece kaka var su an
Bunun haricinde keyfi gayet yerinde oyun oynamak istiyor surekli