ponciktugra Kızlar 3 aylık beslenme reddi yaşıyoruz biberon değiştiripte bu sorunu aşabilen varmı varsa hangi marka biberon kullandınız
alpaslanmom_ ponciktugra 4.ay atağına girmiş bulunmaktasınız ben o ay denemediğim biberon kalmamıştı ama diliyle hepsini itiyordu
hellow Canım merhaba biberondaki sütü az az vermeyi veya içi boş da olsa denedin mi veya emzikle beraber uykuluyken veya rüya beslenmesi de iyi olur