Betulll1996 Ben memnun kaldım. Gittiğimde 8cm acilmam vardı önce acilde nstye bağlandım sancım 5 dk da birdi 20 dk falan nstde takip edildim bebeği takip ettiler sonra acikligima baktılar direkt doğumhanede tek kişilik doğum odasına aldılar. Acilman azsa ya da doğum başlamamışsa sancını müşahede ya da 4 kişilik doğum salonunda çekiyorsun. Benimle birlikte aynı saatlerde 4 doğum oldu ekip hepsine güzel yetişti bir doktor bir hemşire sürekli yanımda durdu. Önemli olan ne yapacağını bilmen ıkınmayı güzel öğrenmelisin sakin olup onlara ne yapman gerektiğini sor 🙈 eğer açılman yavaş ilerlerse doğum odasinda eşin yanına girebiliyor. Duş vs hepsini odada var. Benim doğum başladığı için yanıma kimse girmedi çünkü yukarı ciktigimda tam açıklığa ulaşmıştım. Doğum olduktan sonra eşine ailene haber veriyorlar yanına bir kişi giriyor ama benim önce eşim sonra ablam gelmisti yanıma gördüklerinde bir şey demediler. 2 saat o odada durduk bebeği hiç ayirmadilar dogdugu odada temizleyip tartıp hazırladılar. Sonrasında odaya geçtik. 2 kişilik odada tek kaldım eğer hasta yoğunluğu yoksa genelde tek tutuyorlar. karisik oldu biraz ama böyle