Alya_sare Prensesss_annesiii benm kızımda cok kötü olmustu arko krem iyi geldi baya düzeldi yeşil tüp olan
Alya_sare Prensesss_annesiii ıslak mendil kullanma ben hep suyla pamukla sildim kuruladm sonra krem sürdüm
Dorukcummmmm Kizlarininannesi ne kadar güvenli Bi marka da olsa bebegimiz için pamugu denemelisiniz tekrar geçmiş olsun 💙
Mom97 Prensesss_annesiii altını her açtığında sursen 2-3 güne geçiyor.yani oğlum pişik olduğunda hametandan başka krem geçirmiyor ve altini her açtığımda sürüyorum 2-3 güne tamamen geçiyor
Eylul-aynur Prensesss_annesiii travakort ve anestolu az bişey karıştir tahriş olan yerlere uygula günde 3 defa 5 günden fazla kullanma