Kızlar gerçekten çok yoruldum çok canım sıkkın bu konudan ötürü.Oğlum doğduğundan beri yüzünden sivilce eksik olmadı.Kaç kere cildiyeye götürdük kaç kere acillere gittik.Bazısı bir anda çıkıp geçiyor bazıları kaç aydır var.Bütün dr lar farklı bişey söylüyor artık kafayı yemek üzereyim.Napıcam nasıl geçicek bilmiyorum var mı tavsiyeleriniz?