Kızım 6 aylık son 2 haftadır 2 dişi patladı. Ve bu hafta iştahı birden bire düştü. Biberonu görünce aglamaya başlıyor ek gıdayı reddediyor. İki haftadır geçmeyen pişiği var ve üzerine 6. Ay aşılarını oldu. Benimle aynı durumu yaşayan var mı doktor randevusu aldım onu bekliyorum en azından bilgi paylaşımı ve öneri verirseniz çok sevinirim.