9 ay 2 günlük sayılır mı 😁
Artık yumurtayı beyazı ile verşyorum. Genelde labne ile eziyorum çünkü yumurta ağıza yapışan bişey ya yemesi kolay olsun diye. Avokadoyu artık ezmiyorum parça parça veriyorum ağzına.
Yumurta labne tahin pekmez ceviz her sabah yiyor mutlaka. Bazen ayrı ayrı bazen irmik pişirip içine karıştırıyorum.
Diğer öğünlerdede genelde koyu kıvamlı çorba yapıyorum. Taneli şeyler yiyebiliyor aslında ama çok uzun sürüyor sıkılıyor uykusu gelmiş oluyor. Evet önemli olan yemeyi öğrenmesi farkındayım ama bende doysun istiyorum açıkçası. Sonuçta o motor becerisi gelişmiş yiyebiliyor mu yiyebiliyor. Vakti gelince o şekildede yiyecektir inşallah.
Bigün Sebze çorbası yapıyorum brokoli havuç patates köy tavuğunun suyuna
Bigün kemik suyu çorba
Tarhana
Bigün direkt tavuk çorbası
Yani evdeki sebzeleri vs çorbaya çeviriyorum 😃
Meyve olarak muz ve cennet hurmasını ezip veriyorum
Elma ve armutu buharda haşlayıp eziyorum, bazende normal dilimleyip eline veriyorum kemiriyor dişlerini kaşıyor.
Dolma içi hazırlayınca tuzsuzken ona da dolduruyorum.
Bu arada ıspanak ve pırasa vermeyi düşünüyorum bu hafta yaparım onu da.
Yani kahvaltı öğle yemeği ve meyve ve yoğurt oluyor.
Bende böylr bi tabakta eriştesi kuskusu ana yemeği şeklinde verenleri görünce sosyalmedyada öyle yapmak istedim ama olmadı. Acele etme dedim bende