2,5 aylık kızıl var emziriyorum sadece meme alıyor biberon kabul etmiyor maalesef. Şuan sigara içmiyorum ama bazen özellikle akşamları o kadar canım istiyorki anlatamam. Çok stres içinde hissediyorum kendimi çok bunaldım yoruldum, biberon kabul etse süt vericem ama asla almıyor ve sürekli meme istiyor durmadan emiyor. Neyse sorum şu sigara içmek istemiyorum ama bazen çok istiyorum napıcam bilmiyorum