Kızlar bu ara cilt bakımına sardım. Artık emzirmiyorum eski rutinlerime dönebilirim. Bakım yapmak bana kendimi iyi hissettiriyor.
C vitamini, hyaluronik asid gibi kendi cilt tipime uygun serumlar kullanmak istiyorum. Gönül ister ki eczane ürünleri alayım ama hepsi çok pahalı ve devamlılık isteyen şeyler. Tanıdık bir eczacı uygun fiyatlı ürün önerisi olarak bu markayı da önermişti. Türk üretimi olduğunu biliyorum, onun haricinde bukadar uygun fiyatlı ürünler fayda gösterir mi sizce?
Trendyol yorumlarına bakarsak efsane de onlara pek inanmıyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum