cnhavva estağfurullah ben de bebeğim ek gıdaya geçince annemden öğrendim. Ben fırında yapınca kapağı açık yine bir 6-7 saat bekletip kapağını kapatmadan dolaba koyarım. 4-5 saat da hiç kaşık vurmuyorum sulanmasın diye. Ama bence eski usül sarıp sarmalayınca daha iyi oluyor. 😃 Sütün sıcaklığını ayarlamak çok önemli bir de ben ilk activa probiyotikle mayaladım çok güzel oldu.