Oğlum 1 yasında kızlar ama cıldı o kadar hassaskı hıcbırı yaramadı sleepy zaten sıfır gozumde kac tane denedim yok ,Molfix maalesef gene zırt prımanın denedım o da olmadı BİM’in bezindeydım bıkac aydır bakıyorum bu ara gene pısmeye başladı tenı popo kısmı fılan maalesef yanı cok hassas cok kotu yanı bana onerebılecegınız uygun fiyatlı bez var mı cıdden yoruldum bu durumdan bezzzz onerısııı acilll🙂↕️🥹