esrakyell Kızlar 20 aylık bir oğluşum var. Şu son 1-2 aydır elleri hep ağzında, ağzından salyalar akıyor parmakları buruşuyor o derece ağzında yani 😂 ne yapıcam nasıl bıraktırıcam lütfen bir akıl verin imdat diye bağırasım geliyor artık 😭
balkizlar esrakyell diş çıkarıyordur zaten 2 yaşa kadar oral dönem ellerin ağızda olması çok normal engel olmayın
esrakyell balkizlar öyle mi yapayım😕 sürekli ağzında olunca rahatsız olmuştum bir süre daha sabredeyim o zaman teşekkür ederim 🙏🏻
balkizlar esrakyell rica ederim salya da varsa kesin diştir… masaj falan yapın isterseniz… bir de bebekler dünyayı ağızlarıyla tanıyorlar her şeyi ağızlarına alması da normal