Hilalaaaaaa Kızlar 5 gün Klomen kullandım ardından Ovitrelle yapıldı. Bugün iğne yapıldıktan sonra 12.gün. Bebe time testi yaptım negatif. Hiç silik falanda değil..sizce test yapmaya devam mı yoksa ümidimi bu ayda mı keseyim