Nadiren öksürüğü var 3-4 kere falan olmuştur bu gun ama burun hizasında hırıltılı sesicok uykuda horluyor yastık koyuyorum yine horluyor sesinde incelme oldu normalde bagira bagira ağlayan bebeğim incecik sesle ağlıyor keske boyle olmasaydi da bagira bagira aglasaydi :( atesi yok dis surecindeyiz salyamız cok ne yapmaluyim