Bebeğim 23 günlük bugün eşim koluyla yanlışlıkla başına çarptı o anın korkusuyla tam aklım almadı bıngıldağına da gelmiş olabilir çarptığı an ağladı sonra emzirdikten sonra uyudu şuan biraz huysuzluğu var . Doktoruna danıştığımızda fışkırır derece de kusmadıkça korkmanıza gerek yok dedi yinede kendimi kötü hissediyorum başında gelen varmı