mom0989 cemre_34 ben kullandım hem de sezeryandan 10 gün sonra başladım düzenli sabah akşam contractubex en iyi ameliyat izi kremi sözde ama bir iyileşme dahi olmadı 6 ay 15 günlüğüz
gezentianne cemre_34 Siliskar adında silikon bir jel verdi iz kalmaması için sabah akşam sürecekmişim 3 ay boyunca
gokcekizinannesi cemre_34 benim doktorum dermatix diye bi krem verdi. çok düzenli kullanmadım ama silik görünüyor. bi de çok aşağıda benim çizgi kulotun içinde kalıyor baya. karnim da çok çatladı o çizgim karnımdan daha düzgün en azından 😂😂
Esracm cemre_34 doktorum bir krem önermişti adini hatırlamıyorum fiyati 100 liraydi once alacaktim sonra vazgectim cunku bir kac cocuk daha dusunuyorum. Yine kesecekler. Ama google a ameliyat izi duzelten krem yazinca cikar
ozgecann gokcekizinannesi sizin de mi kesi yeriniz çok asagida..benim ki de dediğiniz gibi baya aşağıda kaliyo genelde daha üstte kesi oluyo diye biliyorum ben kendiminkine çok şaşırmıştım
gokcekizinannesi ozgecann aynen çok aşağıda benimki de. düşük belli çamaşırın bile altında kalıyor çizgi. bi sorun yaşamadım dikişle ilgili ama doğrusu yanlışı ne bilmiyorum tabi
ozgecann gokcekizinannesi ben daha yeni doğum yaptım da acaba agdayla ilgili bi sıkıntı yaşadınız mı kesi yerinden dolayı ya da ne kadar süre sonra yaptınız ağda
Duruuu Benimde iccamasirindan baya assada cokta dert etmedim izini yani rahatsiz etmedi beni yani doktor krem yazdi bayada pahalliydi gerek duymadim kullanmaya