sumeyyemrah rahat olsun korunduğunuza Emin olun yeter. Ben de çok kafama takıyordum artık hatta bir buçuk yaşına yaklaşınca kızım dedim ne zaman olacam. Hatta doktora gidecektim İyi ki de gitmemişim telefondan ulaştım O da normal olduğunu söyleyince içim rahat oldu. Akışına bırakın stres oldukça hiç olunmuyor insan benim Doktorum böyle Beni rahatlattı ben sonra oldum