bear20 Hanimlae 2bucuk yaş oğluma sadece balık yağı veriyorum . Siz neler kullanıyorsunuz kısa girdik d vitaminide şart onuda Alicam başka kullandığınız var mi
simseklivekalpli bear20 daha yeni kan tahlili yaptırdık. D vit ve demir eksikliği çıktı onun için ilaç kullanıyoruz sadece
inscnmya birkizannesi_01 sürekli kullanımda erken ergenliğe sebep olduğunu duymuştum bilginiz var mıydı
hunilimomy bear20 d vitamini eksikti o nedenle d vitamini. Resverol ve argivit kullanıyoruz takviye de doktor önerisiyle
sencokbiliyon bear20 21 aylık. İmunol şurup kullanıyoruz. Ekinezya propolis içeriyor çok memnunum. Ayrıca ev yapımı kozalak şurubu veriyorum özellikle hastalık dönemlerinde. Ayrıca evde sürekli doğal bitki çayı kaynatır içeriz.
Esins 4 yaşında kızım arwell marka Multi vitamin kullanıyorum şuanlık memnumun arada sırada bal pekmez veririm
Vildan53 Balık yağı, d vitamini ,zeytinyağ, probiyotik, Hindistan cevizi yağı ve multivitamin 3 yaşında kızım
PeekaBoo_ bear20 şuan balık yağı, dvit ve besin mayası düzenli kullanıyoruz ben kendimce etkisini gördüğüme inanıyorum yakın zamanda bir tahlilleri yaptırmak istiyorum ona göre ilave gerekirse alırız
Rabiiul shebboyy tahin ile pekmezi karıştırıp veriyorum çikolata gibi gözüktüğü için yiyor , balı da çok nadi yiyor
nesizade05 Havalibebek doktor mu önerdi bunları merak ettim benim oğlum da o yaşlarda ben bişey kullanmıyorum kullanmam gerekir mi acaba 🤔
Pamukhanim_ bear20 14 aylık Mor meyve karışımı ve balık yağı kullanıyoruz sadece D vitaminini Balık yağının içinde var diye bıraktık
cnngkdmr Pamukhanim_ hangi marka acaba mor meyve karışımı benim kızım da 14 aylık nasıl yediriyorsunuz benim ki hiç ağzını açmıyor kolay kolayda
maygirl bear20 d vit. Surekli kullanıyoruz.Balık yağıda oyle.balık yedigi hafta ara veriyoruz.kış doneminde umca,probiyotik ve max imnun.