glsrnnnnn Merhaba kızlar bebeğim 3 buçuk aylık normalde bi kez kaka yapıyordu iki gündür 4 e çıktı gürültülü yapıyor kakasını ve sıvı sebebi ne olabilir mama kullanıyoruz sma optipro
mertun glsrnnnnn gürültü için ishal ya da üşüt eden şüphelenmeyin. Doktor bağrsaklarını dinleyip normal demişti. Üstelik oldukça sıvı kaka yapıyordu. Bi doktoruna danışın yine de